Aangepaste Predikantencontio 2022

We hebben u eerder bericht over het moeten annuleren van de contio op 5 en 6 januari. Om het programma opnieuw geheel te moeten doorschuiven, vonden we teleurstellend. Inmiddels is de keuze gemaakt om DV 6 januari een ‘GB-uitzending’ te maken, waarin ds. J.A.W. Verhoeven toch het openingswoord van de contio zal uitspreken. Daarnaast is er ook een moment waarin de predikanten die in 2020 en 2021 zijn overleden, worden herdacht.

U kunt deze uitzending live meemaken. De opname wordt gemaakt in de Oude Kerk van Putten en start om 10:00 uur. U kunt dit volgen via:
www.hervormdputten.nl/kerkdiensten/kerkdienstenrooster

Bij 6 januari zal er dan een omschrijving staan bij de Oude Kerk. (Mocht er om een of andere reden een storing zijn, gaat u dan naar www.youtube.nl en zoek op hervormde gemeente Putten. Daar wordt de uitzending ook uitgezonden.)

Wanneer u de uitzending later zou willen bekijken, dan kan dat ook. Als deze niet meer op bovengenoemde website staat vermeld, dan kunt u de uitzending vinden op onze eigen website www.gereformeerdebond.nl Hoewel het jammer is dat we elkaar niet fysiek kunnen ontmoeten, hopen we op deze manier toch met elkaar verbonden te kunnen zijn.

wo 5 jan. 2022
do 6 jan. 2022