Cursus geestelijke vorming in Middelharnis

07-10-2021

Volgende week is DV de tweede avond van de cursus geestelijke vorming in Middelharnis. Op 14 oktober spreekt dr. A.J. van den Herik uit Dordrecht over ‘Het visioen van de derde tempel’ (Ezech.40-48). Op 18 november is ds. F. van Binsbergen uit Rotterdam-Kralingen te gast. Volgend jaar, op 20 januari, leidt prof. dr. A. Baars uit Woudenberg het thema ‘Drie-enig God, U zij al d’eer’ in. Dit gaat over de geestelijke betekenis van de drie-eenheid. Op 17 februari volgt dr. M. Klaassen uit Arnemuiden met een lezing over ‘Het belang van de historische Adam’. Tot slot spreekt ds. J.M.J. Kieviet uit Renswoude op 17 maart over ‘Was de afscheiding een vergissing?’.

De bijeenkomsten zijn in de kerkzaal van de Rehobothkerk te Middelharnis/Sommelsdijk en beginnen om 19.45 uur. Jongeren tot 18 jaar hebben gratis toegang. Anderen betalen € 3,50 per avond.