Gebedssamenkomsten voor predikanten

23-02-2023

Op de donderdagen 2 en 9 maart vinden er DV weer gebedssamenkomsten voor predikanten plaats. Het gebed is een krachtig middel waardoor de levende God grote dingen doet, zo is onze overtuiging. Daarom willen we ons daarin oefenen. We verlangen naar een geestelijk ontwaken in deze geseculariseerde tijd.

We beginnen met een gebed van verootmoediging. We verootmoedigen ons voor het aangezicht van de Heere God. Samen schuld belijden, samen bidden om vergeving en Gods ontferming. Daarna is er de voorbede voor kerk en wereld. We brengen in onze gebeden onze vreugde en zorg aangaande de kerk en de gemeenten en wat zoal speelt in onze samenleving en wereldwijd voor God. Ons bidden gaat samen op met een aandachtig luisteren naar de Bijbel. We merken dat deze bijeenkomsten de onderlinge band versterken en een bemoediging zijn voor ons staan in de kerk.

Op donderdag 2 maart zijn er samenkomsten op de volgende plaatsen: Nunspeet (Huis van Gebed, Stationslaan 10 G), Oude Pekela ( Julianakapel, H. Hindersstraat 20), Reeuwijk (Ichthuskerk, Nieuwdorperweg 1) en Ede (gebouw Rehoboth, Driehoek 11). Op donderdag 9 maart zijn er samenkomsten op de volgende plaatsen: Werkendam (Dorpskerk, Kerkstraat 5) en Oude-Tonge (Hervormde Kerk, Kerkring 1).

We beginnen om 10.30 uur en sluiten rond 12.00 uur af.

De volgende gebedssamenkomst is DV op donderdag 1 juni 2023.

Ds. J.J. van Holten, IJsselstein; ds. L.W. den Boer, Goedereede; ds. J. Tadema, Nijkerk; ds. J.E. de Groot, Ede; ds. N.F.L. de Leeuw, Oude Pekela; ds. J.P. Lensen, Poederoijen.