Inspiratiedag van Evangelie & Moslims

27-10-2022

De stichting Evangelie & Moslims organiseert DV op 5 november een inspiratiedag. Het thema luidt: ‘Gods missie brengt mensen samen!’ Tijdens deze dag vertellen nieuwe gelovigen getuigenissen, zijn er workshops en worden er praktische handvatten voor kerken gedeeld. Ook klinkt er Marokkaanse christelijke muziek. Op deze dag wordt gezocht naar wat God vandaag van ons vraagt met het oog op moslims in ons midden en met het oog op de toekomst van de kerk. God geeft ons als kerken nieuwe gelovigen van moslimachtergrond die samen met andere christenen de naam van Jezus willen uitdragen. Gods missie in de wereld brengt ons dus samen, aldus de stichting.

De dag, die plaatsvindt in kerkgebouw Kruispunt te Amersfoort Vathorst, duurt van 10.30 tot 16.00 uur en is gratis toegankelijk. Meer info en aanmelden (i.v.m. de lunch): evangelie-moslims.nl/inspiratiedag-2022