Naïma-Vrouwendag van Evangelie & Moslims

16-02-2023

Op zaterdag 18 maart wordt in Bunschoten DV de Naïma-Vrouwendag gehouden. Dit is een jaarlijkse landelijke dag van de stichting Evangelie & Moslims voor christenvrouwen die verlangen het Evangelie in woorden en daden te delen met moslimvrouwen. Dit keer is het thema ‘Wat heb ik te vertellen?’ Ofwel: Hoe kunnen we in de omgang met moslims vrijmoedig spreken over onze omgang met God?

Tijdens het ochtendprogramma houdt Christine Ghatas een lezing. Zij is met haar man werkzaam als zendeling bij European Christian Mission en sinds 1987 betrokken bij een kerkgemeenschap voor mensen van Arabische achtergrond in Brussel. Het programma bestaat verder onder meer uit getuigenissen van moslimvrouwen die christen zijn geworden, muziek en zang en een oosterse lunch. De dag vindt plaats in kerkgebouw de Fontein (Bikkersweg 7) en duurt van 10.30 (inloop vanaf 10.00) tot 16.00 uur. Meer info en aanmelden (verplicht) via evangeliemoslims.nl/naima-vrouwendag-2023.