Nieuwe leden Geref. Bond

06-04-2023

Onze voorlichter lanceerde een actie om onder de lezers van De Waarheidsvriend aandacht te vragen voor het lidmaatschap van de Gereformeerde Bond. Want, nee (!) als u abonnee bent, dan bent u niet automatisch lid van de Gereformeerde Bond. Dit blijft een misverstand. U bent abonnee op De Waarheidsvriend en/of lid van de Gereformeerde Bond. Graag zien wij dat u zowel abonnee bent als lid. De actie mag succesvol worden genoemd, want in de maand maart mochten wij dertig nieuwe leden inschrijven, waar we dankbaar voor zijn. Door lid te zijn steunt u het werk van de Geformeerde Bond voor de kerk, voor de plaatselijke gemeenten, voor studenten theologie en predikanten. We schrijven deze nieuwe leden in én zij ontvangen als welkom een bijbelstudieboekje uit de Artiosreeks.

De nieuwe leden zijn afkomstig uit Hardinxveld-Giessendam (4x), Krimpen aan den IJssel (2x), Aalsmeer, Amersfoort, Andel, Apeldoorn, Bennekom, Den Ham, Dordrecht, Ede, Hollandscheveld, IJsselmuiden, Kampen, Katwijk, Middelburg, Moerkapelle, Nieuwerkerk aan den IJssel, Nieuwe-Tonge, Papendrecht, Ridderkerk, Rijswijk, Urk, Utrecht, Wilhelminadorp, Zeist en Zwijndrecht.