Nieuwe leden Geref. Bond

19-05-2023

De actie om onder andere lezers van De Waarheidsvriend te stimuleren om lid te worden van de Gereformeerde Bond heeft een positieve uitwerking, want we mochten in de maand april 36 nieuwe leden inschrijven. U wilt meer weten over de Gereformeerde Bond? Kijkt u eens op onze website: www.gereformeerdebond.nl. De nieuwe leden zijn afkomstig uit Bleskensgraaf (3x), Amersfoort (2x), Hardinxveld-Giessendam (2x), Katwijk aan Zee (2x), Loenen aan de Vecht (2x), Ridderkerk (2x), Beetsterzwaag, Biddinghuizen, Capelle aan den IJssel, Geersdijk, Goedereede, Hattem, Heinenoord, Kampen, Kapelle, Klaaswaal, Lopik, Moerkapelle, Nunspeet, Onstwedde, Oud-Beijerland, Putten, Rouveen, Stolwijk, Waddinxveen, Woudenberg, Yerseke, Zeist en Zwijndrecht. Zij steunen het werk dat gebeurt ten behoeve van de kerk, gemeenten en predikanten.