Petrus lanceert online veertigdagentijdkalender

23-02-2023

Petrus, platform van de Protestantse Kerk in Nederland, heeft een online veertigdagentijdkalender gelanceerd. De kalender wil uitdagen om dagelijks als voorbereiding op Pasen even stil te staan en deze periode bewust te beleven. Inschrijven voor de online kalender kan gratis via: petrus.protestantsekerk.nl/onlinekalender. Wie meedoet, ontvangt elke dag een ‘inspirerende bijbeltekst, korte overdenking en prikkelende video’ in zijn mailbox. Aan de kalender werkten verschillende predikanten en theologen mee: Charlotte Inkelaar-de Mos, Jacco Overeem, Judith van den Berg- Meelis, Niels Gillebaard, Rianne van der Nagel-Meter, Sytze Ypma en Wim Beekman. Het thema van de kalender is dit jaar ‘Uit liefde voor jou – ontvangen en delen’.