Psalmenwandelingen

30-03-2023

Dit jaar wordt voor de derde maal een serie Psalmenwandelingen georganiseerd. Het programma is elke keer opgebouwd vanuit een andere psalm. Het omvat een wandeling met enkele gedichten over de psalm van de dag en een muzikaal middaggebed met medewerking van Marjolein de Wit (fluit), Anja van der Maten (hobo) en Martin Zonnenberg (orgel). In Middelburg werkt Jos Vogel (orgel) mee en in Wijk bij Duurstede maakt Pim Schipper (orgel) het ensemble compleet. Ds. L. Wüllschleger leidt de Psalmenwandelingen en verzorgt het gesproken woord.

De wandeling zijn DV in Serooskerke- Schouwen (10 april, tweede paasdag), Wijk bij Duurstede (29 mei, tweede pinksterdag), Brugge in België (1 juli en aansluitend de kerkdienst in de Protestantse Kerk in Brugge op zondag 2 juli) en 19 augustus (Middelburg). De Psalmenwandelingen beginnen steeds met een inloop om 13.30 uur en eindigen rond 17.00 uur, deelname is gratis. Info en aanmelden via:

psalmenwandelingen@gmail.com.