Symposium over de betekenis van ds. G. Boer

01-12-2022

Het Hersteld Hervormd Seminarium houdt DV vrijdag 20 januari het symposium ‘Ds. G. Boer als (zacht)moedige herder’, over de blijvende betekenis van ds. G. Boer (1913- 1973). Aanleiding is zijn vijftigste sterfdag. Dr. B.J. Spruyt spreekt over ‘hoe ds. Boer zacht van gemoed werd’, dr. M. Klaassen over ‘hoe ds. Boer een moedige herder was’ en prof. dr. W. van Vlastuin over ‘hoe ds. Boer herder van zachtmoedigen was’. Ds. W. Visscher, ds. J.M.J. Kieviet, dr. J.B. ten Hove en ds. L.W.Ch. Ruijgrok spreken elk een kort statement uit over ‘hoe ds. Boer herder van één kudde was’. Tot slot is er een forumbespreking onder leiding van dr. P.C. Hoek. De bijeenkomst duurt van 14.00 (inloop 13.30) tot 20.00 uur en vindt plaats in de Bethelkerk in Lunteren (De Haverkamp 1). De kosten bedragen 20 euro (incl. maaltijd). Aanmelden kan tot 16 januari via hersteldhervormdekerk.nl/seminarium/ symposium-hhs.