Nieuwe leden Geref. Bond

08-04-2021

Dankbaar vermelden we dat mede door de actie van onze voorlichter J. Peters de aanmeldingen binnen blijven komen. In de maand maart hebben we 38 nieuwe leden verwelkomd. Zij zijn afkomstig uit Oud-Beijerland (3x), Bleskensgraaf (2x), Hoevelaken (2x), Krimpen aan den IJssel (2x), Oud-Alblas (2x), Rotterdam (2x), Alblasserdam, Bergambacht, Brandwijk, Delft, Den Bommel, Genemuiden, Goudriaan, Goudswaard, Hardinxveld- Giessendam, Hazerswoude-Dorp, Huizen, Leerdam, Lienden, Maassluis, Middelharnis, Molenaarsgraaf, Nieuw-Beijerland, Ottoland, Ouderkerk aan den IJssel, Ridderkerk, Rijssen, ’s-Gravenhage, Sommelsdijk, Vriezenveen en Zwartebroek.

Al deze mensen hebben een bericht gestuurd naar het kantoor in Apeldoorn, waar wij hen hartelijk voor danken. Voor € 10 per jaar steunt u het werk van de Gereformeerde Bond. Wellicht leest u al jaren De Waarheidsvriend, maar kwam het er niet van om ook lid te worden. Ga naar onze website of stuur een mail naar info@gereformeerdebond.nl.