De Waarheidsvriend in 2023

05-01-2023

Op 15 december is het kerstnummer van De Waarheidsvriend verschenen. We hopen dat de lezers de inhoud als toerusting en bezinning hebben ervaren. Naast de bezorging bij de vaste abonnees zijn er in totaal ongeveer 9500 extra exemplaren verspreid via 175 gemeenten, bijvoorbeeld door deze bij een attentie voor ouderen te voegen, neer te leggen of uit te delen in de kerk of rondgebracht door vrijwilligers. Hartelijk dank aan al degenen die zich hiervoor ingezet hebben. Bij deze uitgave was ook een formulier gevoegd met de mogelijkheid om iemand of jezelf een cadeau-abonnement te schenken.

Voor vier maanden kost dit maar 10 euro. Deze actie gaat door in 2023. Wat zou het een goede start zijn om aan het begin van het nieuwe jaar een cadeau-abonnement te schenken aan een nieuw kerkenraadslid, een zoon/dochter, een kleinkind, een vriend(in), een gemeentelid of voor een verjaardag.

Aanmelden kan via www.dewaarheids vriend.nl/aanbieding, via een mail naar voorlichter@gereformeerdebond.nl of door te bellen naar 055-5766660. Van harte aanbevolen!