Jeugdappèl -16 van LCJ en HJW

06-04-2023

Op zaterdagmorgen 22 april houden het Landelijk Contact Jeugdwerk (LCJ) en het Hervormd Jeugdwerk (HJW) DV samen een jeugdappèl voor jongeren tussen de 12 en 16 jaar. Het jeugdappel -16 gaat over het thema ‘Puur!’ Hoe leef je als jongere anno 2023 zuiver en rein voor het aangezicht van de Heere God? Ds. A. Voorwinden, christelijk gereformeerd predikant in Noordeloos, zal de hoofdlezing verzorgen, ds. P. van Duijvenboden, als predikant verbonden aan de hervormde gemeente de Ark in Bilthoven, houdt het slotappèl. De jongeren kunnen diverse workshops volgen. Het appèl wordt gehouden in de Fonteinkerk in Nijkerk en begint om 10.00 uur (inloop en inschrijven workshops vanaf 9.30 uur). Meer info op jeugdappelmin16.nl.