Mannenzangavond in Hardinxveld

01-06-2023

De hervormde gemeente van Hardinxveld-Giessendam organiseert DV op vrijdag 9 juni in de Oude Kerk een mannenzangavond ten behoeve van de restauratie van de toren van deze kerk aan de Peulenstraat.

Het thema is ‘Op reis’. De vakantieperiode nadert en velen zullen ‘op reis’ gaan, tegelijk zijn we in dit leven allen op reis. Aan deze avond verlenen onder anderen Jan Peter Teeuw en Martin Mans hun medewerking. Ds. A. Vastenhoud uit Dinteloord hoopt te spreken en zal de aanwezigen ‘al reizend’ meenemen door de liederen en psalmen die voor deze avond gekozen zijn. De avond begint op 19.45 uur (kerk open vanaf 19.00 uur). De toegangsprijs is € 10. Aanmelden via kerkrentmeester301@ hghg.nl of forms.office.com/e/1VSNczEP71.