Nieuwe leden Geref. Bond

13-07-2023

Zoals gebruikelijk vermelden we op deze plaats elke maand de nieuwe leden. Dit keer noemen we in het bijzonder Nieuw-Lekkerland, want daar werden maar liefst acht personen lid van de Gereformeerde Bond. Wellicht dat het er nooit van gekomen was, maar dat nu toch het moment kwam om steun aan de Gereformeerde Bond niet langer uit te stellen. Wat zou het mooi zijn wanneer dit een voorbeeld is voor anderen en dat we het ledenaantal zien groeien. Doet u mee? Wijst u anderen op het belang van het lidmaatschap?

We geven woorden aan onze missie om de kerk het gereformeerd belijden toch niet uit het oog te laten verliezen, we organiseren ontmoetingen voor gemeenteleden, zoals recent nog in Onstwedde voor ambtsdragers, jeugdleiders en ouders over het thema transgenderisme. Eind augustus organiseert de Gereformeerde Bond weer een studieweek (zie onze website) voor studenten theologie van wie de meesten predikant hopen te worden in de Protestantse Kerk in Nederland.

28 nieuwe leden hebben we mogen inschrijven. Zij zijn afkomstig uit Nieuw-Lekkerland (8x), Hazerswoude-Dorp (2x), Utrecht (2x), Bennekom, Breda, Ede, Godlinze, Hendrik-Ido-Ambacht, Nunspeet, Oud-Beijerland, Ouderkerk aan den IJssel, Papendrecht, Ridderkerk, Rouveen, Sliedrecht, Stiens, ’t Harde, Veenendaal en Zoetermeer.