Een nieuwe droom

27-12-2017

Acht jaar lang hebben David en Grea van der Lee mensen op het platteland van het warme Thailand het Evangelie verteld. Afgelopen jaar keerden ze naar het koude Nederland terug.

Ze namen de beslissing om een zorgboerderij te beginnen. Wat dreef en wat drijft hen?

Al sinds hun studiekeuze gaf God hen het verlangen om iets voor anderen te betekenen. Eerst was ontwikkelingswerk in het vizier, maar gaandeweg gingen hun ogen open voor de geestelijke nood van deze wereld.

Kerkplanters

‘In Thailand hebben we als pionier-kerkplanters gewerkt in een gebied met ongeveer 100.000 inwoners. Een Thaise voorganger gaf aan dat in dit gebied nog geen kerk of organisatie actief was. Wel hadden we gehoord dat hier een christelijke vrouw woonde, maar we wisten niet wie zij was. Nadat we verhuisd waren bleek zij onze overbuurvrouw te zijn.

Lees het volledige verhaal van David en Grea in De Waarheidsvriend van donderdag 28 december 2017.