Actieabonnement De Waarheidsvriend loopt door in 2022

06-01-2022

Op 16 december is het kerstnummer van De Waarheidsvriend verschenen. Buiten de vaste abonnees zijn er ongeveer achtduizend extra exemplaren verspreid via 140 gemeenten, bijvoorbeeld als attentie voor ouderen, door het neerleggen of uitdelen in de kerk of rondgebracht door vrijwilligers. Hartelijk dank aan al degenen die zich hiervoor ingezet hebben.

Bij de extra exemplaren was ook een formulier gevoegd met de mogelijkheid om iemand voor 4 maanden (€ 10) een cadeauabonnement te schenken of jezelf cadeau te doen. Deze actie gaat door in 2022. Wat zou het mooi zijn om aan het begin van het nieuwe jaar een cadeau-abonnement te schenken aan een nieuw kerkenraadslid, een zoon of dochter, een kleinkind, een vriend(in), een gemeentelid of voor een verjaardag.

Ga naar dewaarheidsvriend.nl/aanbieding of mail naar voorlichter@gereformeerde bond.nl. Bellen naar 055-5766660 kan ook. Van harte aanbevolen!