Alpha Nederland lanceert campagne over levensvragen

10-09-2020

Ter ondersteuning van de startende Alphacursussen is Alpha Nederland vorige week gestart met een campagne op sociale media en in dagbladen. Meer dan ooit lopen mensen rond met levensvragen. Een derde van de Nederlanders denkt nu meer na over de zin van het leven dan voor de coronacrisis, blijkt uit onderzoek. In de nieuwe campagne van Alpha Nederland staan deze levensvragen centraal, zoals de vraag wat het doel van je leven is en de vraag of er leven na de dood is. Daarnaast voorziet Alpha Nederland de kerken en uitnodigers van (online) materialen om deelnemers uit te nodigen. Zo’n duizend kerken bereiken jaarlijks via Alpha ruim 15.000 mensen met het Evangelie van Jezus Christus. Dit seizoen gaan kerken zowel fysiek als online van start met hun cursussen.