Cornelis Graaflandcentrum belegt plenaire vergadering

24-09-2020

Op woensdag 7 oktober belegt het Cornelis Graafland Centrum DV in de Grote Kerk, Kerkbrink 4 in Hilversum zijn tweede plenaire vergadering. In de ochtendbijeenkomst zal psychiater en proponent dr. P.J. (Piet) Verhagen de eerste Cornelis Graaflandlezing houden. Hij geeft een introductie ten aanzien van de mogelijke betekenis van het denken over ‘human flourishing’ voor wetenschappelijk theologisch (en sociaalwetenschappelijk) onderzoek binnen de gereformeerde traditie. De titel van zijn lezing is: ‘Het goede leven uitgedaagd: over floreren vanuit multidisciplinaire optiek’ Na de lunch komen de drie themagroepen afzonderlijk samen. Aan- of afmelden per e-mail is verplicht. Dit kan bij dr. Arie van der Knijff (avanderknijff@gmail.com).