Dr. ir. J. van der Graaf voltooit trilogie

24-03-2022

Ter gelegenheid van het voltooien van zijn trilogie met miniaturen over overleden mensen die dr. ir. J. van der Graaf op zijn weg door kerk en maatschappij meemaakte, bieden vrienden hem een symposium aan. De bijeenkomst vindt DV plaats op donderdagavond 7 april in de Nieuwe kerk in Huizen. Na Zij hadden wat te zeggen (2004) en Ook zij hadden wat te zeggen (2009), verscheen deze maand de derde bundel met opnieuw 25 miniaturen: Ook nog ter sprake gebracht. W.B. Kranendonk spreekt tijdens de bijeenkomst over ‘In het spoor van vader Bas’, dr. W.J. Ouweneel zorgt voor een bijdrage onder de titel ‘Deze week’ en prof. dr. W. Verboom staat stil bij ‘Drie keer gezegend’, waarna de auteur een reactie geeft. Ds. H. Westerhout verzorgt de opening, dr. M van Campen de sluiting. De avond begint om 19.45 uur (inloop 19.15 uur). Aanmelden voor 31 maart bij ds. H. Westerhout, 038-4771342; hwesterhout@ hotmail.com.