Ds. J.W. Verboom neemt afscheid van Groot-Ammers

30-06-2022

Ds. J.W. Verboom heeft zondagmiddag 19 juni afscheid genomen van de hervormde gemeente in Groot- Ammers. De predikant bepaalde zijn gehoor bij 1 Thessalonicenzen 2:1-13. Het thema van de preek was ‘De dominee blikt terug’, met als aandachtspunt vers 12: ‘Wij riepen u ertoe op waardig te wandelen voor God, Die u roept tot Zijn Koninkrijk en heerlijkheid.’

Ds. Verboom werd toegesproken door ds. C.M. Baan namens de werkgemeenschap van predikanten, door wethouder P. Vat namens de gemeente Molenlanden, door mw. M. Damsteegt-Kooijman namens de classis Zuid-Holland Zuid en door scriba A.P. Brokking namens de kerkenraad van de hervormde gemeente Groot-Ammers. Ds. Verboom hoopt DV 3 juli in de Eben- Haëzerkerk te Apeldoorn, een hervormde wijkgemeente van bijzondere aard, bevestigd te worden.