Ds. P. Vroegindeweij doet intrede te Kootwijkerbroek

21-07-2022

Ds. P. Vroegindeweij is zondagmorgen 3 juli bevestigd als predikant van de hervormde gemeente te Kootwijk/Kootwijkerbroek.

Hij komt na een vacatureperiode van drie jaar als predikant voor wijk 1. In de bevestigingsdienstdienst ging ds. C.G. Visser uit Kootwijkerbroek voor. Deze preekte over Mattheüs 13:1-9 en 18-23, met als thema ‘Zaaien heeft zin’. De

handoplegging heeft ds. Visser ook gedaan. Ten slotte zongen de kerkenraad en de gemeente de nieuwe predikant Psalm 134:1, 2 en 3 toe.

In de middagdienst deed ds. Vroegindeweij intrede vanuit Kolossenzen 1:1-8. Het thema was ‘Komen als geroepen’. Aansluitend werd hij toegesproken door burgemeester J. Luteijn van de burgerlijke gemeente Barneveld en door voorzitter G. van de Berg van de algemene kerkenraad.