‘Een Handreiking’ viert 25-jarig bestaan

11-03-2021

Op zaterdag 20 maart van 10.00 tot 12.30 uur houdt vereniging Een Handreiking DV online haar jaarlijkse vergadering. Tegelijk zal dan het 25-jarig bestaan van de vereniging worden herdacht. De vereniging zet zich een kwarteeuw in voor familieleden van mensen met een psychische ziekte.

Het thema van deze dag is ‘Pastoraat aan mensen met een psychische ziekte’. Ds. J.M.J. Kieviet, emeritus predikant van de Christelijke Gereformeerde Kerken, houdt de hoofdlezing. In een co-referaat van drs. Ewoud de Jong, psychiater en geneesheer-directeur van Eleos, komt de verhouding pastoraat en hulpverlening aan de orde. Hierna is er een forumbespreking.

Vragen kunnen worden gesteld via de app (06-27054358) of via de mail (info@een handreiking.nl).

De bijeenkomst is online te volgen via www. kerkomroep.nl/#/kerken/10689 (alleen geluid) of via https://www.youtube.com/ channel/UCE7NL8kvmRyY2tVRyi4Qn9w. Meer info: www.eenhandreiking.nl.