GZB belegt online reis door wereldkerk

29-04-2021

Op zaterdagavond 15 mei houdt de GZB een online reis door de wereldkerk. Het is de start van een pinkstercampagne met als thema ‘Houd het vuur brandend’. De GZB nodigt gemeenten uit om met de wereldkerk op weg te gaan naar Pinksteren. Om het vuur van het geloof te laten aansteken en zelf ook door te geven.

Zaterdagmiddag start (via een livestream) de challenge ‘Youth on Fire’. Door middel van creatieve en sportieve opdrachten worden kinderen en jongeren uitgedaagd ‘om het vuur brandend’ te houden. ’s Avonds volgt de uitslag tijdens een miniconcert met Marcel Zimmer (19.15-19.45 uur). De challenge kan ook later (in de week voor Pinksteren) worden uitgevoerd

Zaterdagavond 15 mei wordt het vuur vanuit de wereldkerk aangestoken tijdens een online event (start 20.00 uur). ‘Reis mee naar Indonesië, Costa Rica, Zuid-Soedan, Libanon en Bosnië en Herzegovina en laat u inspireren door verhalen die laten zien hoe God wereldwijd werkt.’

Voor in de week voor Pinksteren biedt de GZB materiaal aan om persoonlijk en in kleine groepjes (verbonden met de wereldkerk) de Bijbel te lezen en met elkaar te bidden. Op woensdagavond 19 mei is er een online gebedsbijeenkomst met enkele gasten uit de wereldkerk. Meer informatie en aanmelden: www.gzb.nl/pinkstercampagne.