GZB lanceert gebedsapp

05-11-2020

Dagelijks bidden honderden, misschien wel duizenden mensen voor het werk van de Gereformeerde Zendingsbond (GZB). Daar is de GZB dankbaar voor. Gebed verbindt ons niet alleen met God en met elkaar, maar ook met Gods wereldwijde kerk.

Jarenlang heeft de GZB een gebedskalender uitgegeven. Met daarin voor elke dag een gebedspunt voor het zendingswerk in Peru, Duitsland, Nepal, Malawi of een van de andere landen waar de GZB werkt. Met de uitbraak van de coronapandemie was het niet langer mogelijk om lang van tevoren een gebedspunt op te geven. Daarvoor veranderde de situatie per land te snel.

De GZB is er daarom toe overgegaan om de gebedspunten te delen via social media en een wekelijkse gebedsmail om op die manier zo dicht mogelijk bij de actualiteit aan te sluiten. In de tussentijd is er hard gewerkt aan een gebedsapp. Die is nu beschikbaar. De GZB heeft een eigen, gratis app. Dagelijks wordt een gebedspunt gedeeld voor Gods wereldwijde kerk. De app is zowel in Google Playstore als de Apple Store te vinden onder de naam ‘De GZB’.