GZB organiseert online event

12-05-2022

De GZB houdt DV op zaterdag 21 mei een online event met gasten uit Bulgarije, Colombia, Libanon en Nepal. Op deze manier wil de zendingsorganisatie samen met Gods wereldwijde kerk toeleven naar Pinksteren. Te gast zijn Natalya Stoykova uit Bulgarije, ds. Sixto Hernandez uit Colombia, Elie Haddad uit Libanon en Jiwan Bharati uit Nepal. Deze buitenlandse gasten, ds. Kees van Ekris en ds. Leon van den Dool gaan in op het thema ‘Vertel, over de grote daden van God’. In Nederland is dat niet gebruikelijk. Juist gelovigen uit de wereldkerk houden ons op dit punt een spiegel voor. We horen hen vaak vrijmoedig spreken over de grote daden die God doet. Het thema is een uitnodiging om – samen met de wereldwijde kerk – goed te spreken over God. Voor meer info, zie gzb.nl/vertel.