Opnieuw gaat de Gereformeerde Bond in gesprek met mensen over 'Op je plaats' zijn in kerk en maatschappij.

In gesprek met ds. J. Snaterse

31-01-2024

Donderdag 15 februari gaan we in gesprek met ds. J. Snaterse over zijn gang door de kerk en zijn functie als voorzitter Protestante Raad voor Kerk en Israël. Eén van de onderwerpen die we bespreken is zijn liefde voor Israël.

Dit gesprek kunt u beluisteren via www.ro.nl om 21 uur. Kiest u dan voor radio/kanaal 1 programma ‘Op je plaats’. De aflevering kan ook later worden beluisterd, dit kan via ‘Terugluisteren’.

Donderdag 1 februari gingen we in gesprek met ds. Barth over zijn werk als legerpredikant. Donderdag 8 februari was drs. Albert Groothedde onze gast en spraken we onder andere over zijn periode in Israël. U kunt dit terugluisteren.