Kerkdiensten voor andersbegaafden

19-05-2022

IJsselmuiden

Zondag 22 mei is er DV in de Dorpskerk te IJsselmuiden, Dorpsweg 53, een kerkdienst die is afgestemd op andersbegaafden. Ds. M. Noorderijk gaat voor in deze dienst, die om 15.00 uur begint. Na afloop is er voor de specifieke doelgroep en de gasten gelegenheid om wat met elkaar te drinken en na te praten in ‘De Zaaier’, tegenover de kerk.

Lienden

Zondagmorgen 29 mei wordt DV de kerkdienst vanuit de hervormde gemeente Lienden (Papestraat 1) speciaal gericht op andersbegaafden. De preek gaat over Zacheüs, met als thema ‘Kom uit de boom’.

Ook voor kinderen en mensen die minder bekend zijn met het christelijk geloof, is het goed om mee te beleven. De dienst, waarin ds. K. Hak voorgaat, begint om 10.00 uur. De dienst is te volgen via hervormdlienden.nl.