Ledenwerfactie Gereformeerde Bond

04-05-2023

De abonnees van De Waarheidsvriend ontvingen ruim een maand geleden een flyer met het verzoek om lid te worden van de Gereformeerde Bond (GB). Een veel voorkomend misverstand is dat een abonnee automatisch lid is van de GB. Dat is niet zo. Wie onze visie deelt, kan lid worden, zowel man als vrouw. Hiermee wordt het werk ten dienste van de vele gemeenten (ook van uw eigen gemeente) en van de landelijke kerk ondersteund. De GB wil op allerlei wijze de kerk oproepen trouw te zijn aan het Woord van God. Daarmee is zijn arbeid voluit werk in de kerk. Wellicht bent u er nog niet aan toegekomen om u op te geven als lid of een ander te attenderen om lid te worden. Meer info via gereformeerdebond.nl.

U kunt lid worden door op de button ‘Word lid’ te klikken, een mail te sturen (info@ gereformeerdebond.nl) of te bellen (055-5766660).

Bouw mee en investeer in de kerk van de toekomst voor slechts € 10 per jaar. Als nieuw lid ontvangt u een bijbelstudieboekje uit de Artios-reeks als cadeau. Doet u mee?