Nieuwe leden (75!) Geref. Bond

04-02-2021

Onze voorlichter, dhr. Hans Peters, is een bevlogen en creatieve collega. Dit keer heeft hij een plan uitgewerkt om abonnees op De Waarheidsvriend die geen lid zijn van de Gereformeerde Bond, schriftelijk te benaderen. Tot onze verrassing reageerden daar al veel lezers positief op. We mochten in de maand januari 75 nieuwe leden inschrijven. Ook via deze weg willen we hen bedanken voor hun aanmelding en ondersteuning van ons werk. Wellicht is dit bericht een reminder voor u om nog te gaan reageren. De komende maanden zal deze actie doorgaan. Zo hopen we in 2021 een aanzienlijke groei van ons ledenaantal te zien.

De nieuwe leden zijn afkomstig uit Gouda (8), Strijen (7), Katwijk (4), Waddinxveen (4), Benthuizen (3), Bodegraven (3), Huizen (3), Nieuwerbrug (3), Puttershoek (3), Garyp (2), Hendrik Ido Ambacht (2), Maasdam (2), Strijensas (2), Alphen aan den Rijn, Apeldoorn, Delfgauw, Den Ilp, Genemuiden, Haarlem, Hoek, Hoofddorp, IJsselmuiden, Ilpendam, Krimpen aan den IJssel, Loosdrecht, Morra, Nieuwegein, Ouddorp, Ouderkerk aan den IJssel, Oude Tonge, Ridderkerk, Rouveen, Sassenheim, ’s-Gravenhage, Uddel, Utrecht, Veen, Wapenveld, Wezep, Wormer, Zevenhuizen en Zoetermeer.