Nieuwe leden Geref. Bond

04-03-2021

Zoals eerder al werd vermeld, zijn we bezig met een ledenwerfactie onder de abonnees van De Waarheidsvriend. Het is mooi om te zien dat bij vele mensen ‘dit duwtje’ een positieve uitwerking heeft, want we schreven in de maand februari 44 nieuwe leden in. Zoals zichtbaar is, zijn het veel nieuwe leden uit hetzelfde postcodegebied. Elke maand schrijven we abonnees aan uit een volgend postcodegebied. Uiteraard hoeft u daar niet op te wachten en kunt u zich aanmelden bijvoorbeeld door een mail te sturen naar info@ gereformeerdebond.nl.

De nieuwe leden zijn afkomstig uit Krimpen aan den IJssel (7x), Capelle aan den IJssel (4x), Stolwijk (3x), Alblasserdam (2x), Bergambacht (2x), Haastrecht (2x), Nieuwerkerk aan den IJssel (2x), Oud-Beijerland (2x), Waddinxveen (2x), Berkel en Rodenrijs, Delft, Goudswaard, Grafhorst, Hoogeveen, Huizen, Katwijk aan Zee, Krommenie, Moordrecht, Nieuw-Lekkerland, Ouddorp, Ouderkerk aan den IJssel, Poeldijk, Puttershoek, Sellingen, ’s-Gravenhage, Valkenburg en Voorburg.

We zijn dankbaar dat u ons werk voor kerk en gemeenten op deze wijze wilt steunen.