Platform Autisme in de kerk organiseert studiedag over leven met autisme

17-03-2022

Het Platform Autisme in de kerk belegt DV zaterdag 2 april een studiedag voor ( jong) volwassenen met autisme, hun gezinsleden en andere belangstellenden. Het thema is ‘Leven met autisme. Verbonden met jezelf, de ander en God’.

Relatie- en gezinstherapeut Hester Lever houdt een lezing over de mogelijkheden van verbinding. Aansluitend is er een interview met ervaringsdeskundigen, gevolgd door een forumbespreking met Hester Lever, de ervaringsdeskundigen en een predikant. Na de lunch zijn er diverse interactieve workshops.

De dag vindt plaats in het Van Lodenstein College in Kesteren (Kasteelstraat 2) en duurt van 9.45 tot 15.45 uur en kost € 25 per persoon, incl. lunch. Aanmelden kan via ditkoningskind.nl/autisme. Info via bbons@ opwegmetdeander.nl of via 033-2456620. Het Platform Autisme in de kerk is een samenwerkingsverband van Dit Koningskind, Eleos, Helpende Handen en Op weg met de ander.