Rozenhof-lezingen in Doornspijk

17-11-2022

In de concertzaal bij woonboerderij De Rozenhof in Doornspijk (Rode Landsweg 18) worden dit jaar DV nog twee kerkhistorische lezingen uitgesproken. Op vrijdag 25 november houdt ds. M. van Kooten uit Elspeet een causerie over ‘Bekende en bijzondere predikanten op de Veluwe sedert de Reformatie’. Op vrijdagavond 23 december verzorgt organoloog/kerkmusicus Maarten Seijbel een muzikale lezing over ‘Zeven eeuwen kerstmuziek in Europa’. Deze voordracht wordt rijkelijk toegelicht met muziekvoorbeelden.

De lezingen beginnen om 20.00 uur. De toegang bedraagt € 10, incl. koffie/thee in de pauze en een drankje na afloop. Het aantal bezoekers is maximaal vijftig personen. Aanmelden is verplicht en kan tot een week voor elke lezing via m.seijbel.1@kpnmail.nl of 0525-681486.