Webinar van het platform Autisme in de kerk

03-11-2022

Het platform Autisme in de kerk, waarin onder andere Op weg met de ander en Eleos participeren, organiseert DV 15 november een webinar over omgaan met grenzen als je te maken hebt met autisme. Dit webinar is bedoeld voor volwassenen met autisme, hun ouders, partners en andere betrokkenen. Joke Heusinkveld, psychosociaal en contextueel hulpverlener, zal het thema ‘(On)begrensd’ verder uitleggen. Door zelf grenzen aan te geven, creëer je meer rust voor jezelf, is de gedachte. ‘Waar stel jij duidelijke grenzen en hoe houd je rekening met de ander?’ Na de inleiding gaan deelnemers in breakout rooms uiteen. Er is een gespreksgroep voor volwassenen met autisme en ook één voor ouders, één voor partners en één voor andere betrokkenen. Het webinar duurt van 20.00 tot 21.15 uur. De kosten bedragen € 7,50. Meer info via yvonne.buis@eleos.nl (06-40432577). Aanmelden via eleos.nl/webinar-onbegrensd.