Auteur:

De themabrochure 'Kerk en gezin'

De themabrochure ‘Kerk en gezin’ is een van de drie bezinnende brochures die de Gereformeerde Bond in 2013 abonnees van ‘De Waarheidsvriend’ cadeau wil doen. Hoe kan de kerk betrokken blijven bij het gezin? Hoe kan het gezin de lijn met de kerk vasthouden? Drs. Elma Nobel-Buijs uit Waddinxveen doet in deze bijlage een handreiking voor de relatie tussen kerk en gezin. Ze gaat in op factoren die de band tussen beide versterken en risico’s die op de loer liggen.

Extra exemplaren van deze brochure, bijvoorbeeld voor verspreiding binnen gemeente of school, zijn beschikbaar via info@gereformeerdebond.nl.

De Gereformeerde Bond verspreidt de uitgave gratis. Wie dit en ander werk van de bond wil steunen, nodigen we uit om lid te worden (à 10 euro per jaar).