GB afd Hoeksche Waard belegt toerustingsavond

De GB-afdeling 'De Hoeksche Waard' belegt DV 10 oktober een toerustingsavond in de Hervormde Kerk te Goudswaard (dorpsstraat 19).

Prof. dr. J. Hoek uit Veenendaal zal deze avond een inleiding verzorgen, getiteld

‘Vragen rondom genderdysforie – een principiële en pastorale benadering’.

Er is vandaag veel wanorde op het terrein van seksualiteit en de beleving van het man of vrouw zijn. Vragen die in de inleiding aan de orde komen zijn: hoe houden we vast aan Gods goede orde en hoe kunnen we met gemeenteleden in hun worsteling pastoraal omgaan vanuit de liefde van Christus?

Na de pauze is er gelegenheid hier verder met elkaar over door te spreken.

De avond begint om 19:45 uur en wordt georganiseerd door de Afdeling Hoeksche Waard van de Gereformeerde Bond in de Protestantse Kerk. Vanaf 19:30 uur is er inloop met thee/koffie/fris. Er zal een collecte gehouden worden ter bestrijding van de onkosten.

Bij het begin van de avond zal er een huishoudelijk moment zijn, waarin de aanwezige leden van de Gereformeerde Bond gevraagd zal worden in te stemmen met de benoeming van ds. W.P. Emaus uit Oud-Beijerland als voorzitter (in plaats van ds. A.P. Pors, die vertrokken is naar Rouveen) en de herbenoeming van de heren A.J. (Bram) Bliek en R.C. (Roeland) van Everdingen als leden van het bestuur van de afdeling.

Komt u ook? Neem gerust vrienden en kennissen mee!

A.J. Bliek, secretaris Afdeling Hoeksche Waard

Zinkweg 198, 3262 BH Oud-Beijerland

Email abr.bliek@planet.nl

De volgende bijeenkomst zal zijn DV op donderdag 10 april 2025. Dan hoopt Dr. P. Veerman uit Ede te spreken over het thema “Omgang met God”. Nadere berichten volgen, maar zet de datum alvast in uw agenda!

do 10 okt. 2024