Bijeenkomst over genderideologie in regio Noordoost-Veluwe

De regio Noordoost-Veluwe van de Gereformeerde Bond belegt DV op woensdagavond 24 november haar najaarsvergadering.

Prof. dr. J. Hoek, emeritus predikant te Veenendaal, houdt een lezing over het thema ‘Genderideologie en genderdysforie: principieel en pastoraal’. Het zal onder andere gaan over de vraag hoe je principieel weerstand kunt bieden tegen het relativeren van het onderscheid tussen man en vrouw, zoals dat met de schepping gegeven is. Dr. Hoek zal ook ingaan op de vraag hoe je mensen die er persoonlijk mee worstelen dat ze zich in een mannelijk lichaam vrouw voelen of omgekeerd, pastoraal nabij zijn?
De bijeenkomst duurt van 19.30 (inloop: vanaf 19.10) tot 21.45 uur en vindt plaats in de Hervormde Kerk, Kerkstraat 2a in Wapenveld. Tevens is er de mogelijkheid om deze avond te volgen via het YouTube kanaal van de gemeente Wapenveld. De toegang is vrij en er is een boekentafel aanwezig om onder andere (studie)boeken van de Artios-reeks aan te schaffen. Voor deze avond geldt dat de voorschriften van het RIVM inzake hygiëne, afstand, kwetsbare personen e.d. in acht worden genomen.

wo 24 nov. 2021
Hervormde Kerk te Wapenveld