COGG belegt conferentie over taak en roeping van de gereformeerde gezindte

Het Contactorgaan Gereformeerde Gezindte (COGG) belegt DV op 21 april in Nijkerk zijn jaarlijkse conferentie over ‘Gereformeerd anno 2022!?

Taak en roeping van de gereformeerde gezindte in kerk en samenleving’. Dr. R.T. te Velde, universitair docent aan de Theologische Universiteit Kampen, spreekt over ‘Gereformeerd anno 2022 in theologische zin’. Prof. dr. J. Hoogland, hoogleraar aan de Vrije Universiteit (Amsterdam), houdt een referaat over ‘Gereformeerd anno 2022 in cultureel-maatschappelijke zin’. Dr. J.A. van den Berg, directeur van de IZB, geeft na elk van beide lezingen een antwoord op de vraag wat een en ander vandaag praktisch betekent. Ook is er een forumdiscussie met de drie sprekers.
De conferentie vindt plaats in gebouw ‘De Verbinding’, Zijdevlinder 180 in Nijkerk. Het programma begint om 13.30 (inloop vanaf 13.00 uur) en duurt tot 17.30 uur. Aansluitend is er een maaltijd. De kosten bedragen € 25 (incl. maaltijd) of € 10 (zonder maaltijd).
Info en aanmelden: drs. A.A. van der Schans, 06-42667942; tschans@solcon.nl.

do 21 apr. 2022
Gebouw 'De Verbinding' te Nijkerk