Dr. R.W. de Koeijer spreekt voor GB Hoeksche Waard

Hierbij nodigen we u uit voor een toerustingsavond op DV donderdag 18 april 2024 in verenigingsgebouw Salvatori, Oude Havenweg 3 te Strijen (achter de Grote Kerk).

Onder leiding van ds. R.W. de Koeijer uit Waddinxveen willen we deze avond met elkaar nadenken over het thema “Gods vergeving, een wonder!” Schuld en vergeving zijn in onze tijd geen populaire begrippen. Toch horen ze bij het hart van het christelijk geloof. Ze raken de verhouding tussen God en mens én tussen mensen onderling.

Ds. de Koeijer zal voor de pauze ingaan op wat de Bijbel over schuld en vergeving zegt. Aan de orde komt daarbij ook welke betekenis deze thema’s hebben in de kerkdienst, het geloofsleven en de pastorale praktijk.

Na de pauze is er gelegenheid hier verder met elkaar over door te spreken.

De avond begint om 19:45 uur en wordt georganiseerd door de Afdeling Hoeksche Waard van de Gereformeerde Bond in de Protestantse Kerk. Vanaf 19:30 uur is er inloop met thee/koffie/fris. Er zal een collecte gehouden worden ter bestrijding van de onkosten.
Komt u ook? Neem gerust vrienden en kennissen mee!

do 18 apr. 2024