GB-afdeling Noordoost-Veluwe

De regionale afdeling Noordoost-Veluwe van de Gereformeerde Bond houdt DV op woensdag 30 maart 2022 om 19.30 uur in een van de zalen van de Hervormde kerk, Kerkstraat 2a in Wapenveld haar voorjaarsvergadering.

Als spreker is dr. R.W. de Koeijer uit Waddinxveen uitgenodigd. Hij hoopt een inleiding te verzorgen over het onderwerp ‘De vergeving van zonden. Terwijl Gods vergeving in de Bijbel een centrale plaats inneemt, is dat in onze tijd niet het geval. Het Evangelie van Gods vergeving is de rode draad van de Bijbel. Vergeving ontvangen we door het geloof in de Heere Jezus Christus. Gods vergeving blijft een centrale plaats houden in het geloofsleven Juist het thema vergeving laat ons Gods hart zien.

Om 19.30 uur hoopt voorzitter ds. G.H. Vlijm de avond te openen. Rond kwart voor tien wordt de avond besloten. Neem gerust uw vrienden en/of bekenden mee. De toegang is vrij, wel wordt er bij de uitgang een collecte gehouden ter bestrijding van de kosten. Tevens is er een boekentafel van de Gereformeerde Bond aanwezig waar (nieuwe) deeltjes van de Artios-reeks te koop zijn.

wo 30 mrt. 2022
19:30 uur